כל מה שאתה צריך בשביל העסק שלך

קידום בפייסבוק מיועד לכל מי שלא רוצה להישאר מאחור..

חברי הצוות של Develup, הינם חברי צוות מיומנים ומקצועיים אשר יוכלו לייעץ לכם בכל העניינים הקשורים לקידום אתרים וביניהם גם פייסבוק. בשיווק כזה, כל מה שצריך זה ידע, כסף והמון סבלנות.

שיווק ממומן בפייסבוק, מניב את התוצאות הטובות ביותר שניתן להפיק! באמצעות השקעה של כמה שקלים בודדים ליום, תוכלו ליצר הכנסה גדולה עשרות מונים! כל מה שנותר לכם הוא ליצור קשר ולהזמין את השירות.

ככל שתפרסמו את עצמכם ואנשים ידעו כי אתם או העסק שלכם קיימים, תוכלו להגיע לקהל רחב יותר ובכך להשיג יותר לייקים, יותר תגובות ויותר הודעות. כשאנחנו מדברים על שיווק בעולם התקשורת - אנו מדברים על רייטינג.

בעולם הפייסבוק, עליכם ליצור תדמית איכותית, מקצועית ותגובתית. על מנת להראות מודל כזה עבור הלקוחות שלכם, תצטרכו לפתוח דף פייסבוק ייצוגי שיכיל תוכן רלוונטי. באמצעותנו, תוכלו לקבל דף + תוכן במחירים משתלמים.

קידום בפייסבוק

 

הקידום בפייסבוק עבר (וממשיך לעבור) שינויים רבים בשנים האחרונות. מאז הוצגו כלי הקידום בתשלום, פייסבוק השתנתה מפלטפורמת שיווק לא פורמלית המקשרת בין מותגים ללקוחות לזירת פרסום מורכבת המציעה מגוון אפשרויות מיקוד ומתאימה לטווח רחב של תקציבים. במקביל החשיפה האורגנית של פוסטים בפייסבוק (כלומר פוסטים שלא קודמו בתשלום) נמצאת בירידה מתמדת, וקידום ממומן נעשה חלק כמעט חיוני באסטרטגיית השיווק בפייסבוק של מותגים ושל עסקים.
קידום בפייסבוק נעשה פופולרי עם השנים כפי שניתן לראות ועבר תהפוכות רבות. מאות אלפי מאמרים נכתבו על הנושא בכל השפות ובכל העולם מכיוון שהגורם הזה הוא מה שהחזיק לא מעט עסקים "בחיים". קידום בפייסבוק ובמדיה החברתית הפך להיות פופולרי בזכות היכולת לחשוף תוכן בפני מיליוני אנשים וקהילות ברחבי העולם. באמצעות מערכת השיווק של פייסבוק עסקים רבים מצליחים כיום להגיע לקהל יעד שלא היו מגיעים אליו אילולא היו משתמשים בה. אז הבאנו לפניכם כמה טיפים אליהם כדאי להתייחס בעת קידום העסק בפייסבוק

 

מיפוי נכון של קהל היעד

 

חשיבות גדולה קיימת בזיהוי ומיפוי של קהל היעד של המוצר או השירות החדש שבכוונתך להציע. האם קהל הלקוחות הקיים שלך מהווה את קהל היעד למוצר/ שירות החדש? האם כולו? חלקו? האם קיימת הזדמנות להציע את המוצר/ השירות החדש לקהלי יעד נוספים?
בעזרת פרסום ממומן בפייסבוק קיימת אפשרות לפניה והעברת מסרים לקהל יעד ספציפי , בהתאם לפרמטרים שונים: מגדר, גילאים, אזור מגורים ותחומי עניין. ככול שתטיב להבין למי פונה המוצר/ השירות החדש, כך תוכל לאתר אותם ביתר קלות, ולנהל קמפיין שיווק אפקטיבי.

 

העברת המסר במדיה החברתית

 

לאחר שזוהה קהל היעד, והוגדרו הגורמים המבדלים, נותר לך לחשוב על דרכים קריאטיביות לעורר ולמשוך את תשומת הלב של הגולשים הרלוונטיים.  חשוב שהמסרים יועברו בשפה המותאמת לסוג הקהל הרצוי, כאשר בהחלט ניתן לייצר כמה סוגי מסרים מותאמים לסגמנטים שונים של קהל יעד. פייסבוק מספק מגוון כלים לצורך כך: פרסום פוסטים, תמונות, סרטונים, ניהול קמפיינים ממומנים, יצירת אירועים וכדומה.
 

שפע של אפשרויות

 

שיווק ברשתות החברתיות, ובעיקרן הרשת החברתית פייסבוק, הינו תחום אשר מתפתח מידי יום, ומאפשר לבעלי עסקים לשווק ולפרסם במגוון רחב של אמצעים. החל מפרסום בעמוד פייסבוק עסקי, שימוש בממשק הפרסום המפותח, שיווק בקבוצות פייסבוק, וגם פעולות פחות נכונות כמו קניית לייקים ועוקבים ועוד ארוכה הרשימה.
בעלי עסקים רבים נתקלים בקושי משמעותי כאשר הם נדרשים לשווק את עצמם. הדבר עשוי לנבוע ממבוכה, צניעות יתר, ויכול גם לנבוע מקושי בהעברת המסרים אל הכתב. שיווק עצמי דורש מיומנות ובהחלט יכול להשתפר בעזרת אימון והתנסות. כאשר שיווק מסוג זה מתבצע באמצעות הפייסבוק, ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך לשבור את המחסום.
סיקרנו אתכם? מעוניינים לקדם את העסק שלכם באמצעות פייסבוק? צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

כמה סיבות לעבוד איתנו

1. המיומנויות שיש לנו ברשתות החברתיות הינן עצומות וברשותנו מאגר רחב המכיל את המידע הכמוס ביותר שיגרום לעסק שלכם לפרוח.
2. הרשתות החברתיות לא קלות לניהול, ובאמצעות העסקת אחד מהצוות שלנו, תוכלו להתפנות לדברים אחרים בראש שקט יותר.
3. מחירים משתלמים שאינן דומים לאף חברה מקצועית!
חייג אלינו עוד היום למספר 052-2560662 או השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם!