דף נחיתה, מהו?

דף נחיתה הינו עמוד יחידי אשר נועד למשוך ליד לכדי יחס המרה גבוהה במיוחד, בעזרת גרפיקה, תיאור מוצר / שירות פרקטי והנעה לפעולה - דף נחיתה טוב עשוי לאפשר ולעודד מבקר לתרום מידע / ולבקש שירות / מוצר נדרש. יחס המרה הינו היחס בין המבקר להצלחת הנפקת הליד.

יצירתיות

דפי הנחיתה שלנו מעוצבים בשלל סגנונות יצירתיים על מנת להציג את המסר בצורה הטובה ביותר.

רושם ראשוני

כל הרעיון של דף הנחיתה הוא ליצור רושם אצל גולש על מנת להביא אותו לרכוש את המוצר או לבקר במקום.

יחס המרה

יחס המרה הינו היחס בין המבקר בדף להצלחת הנפקת הליד, דבר שנובע מחשיפה לאנשים שמעוניינים בכך.
מבקרים
לייקים
שיתופים
דפי נחיתה

דף נחיתה

בעידן שלנו, התוכן הוא הדבר החשוב ביותר שיש עבור הגולשים. התוכן או המדיה אותם אנו מפרסמים עבור גולשים ברחבי האינטרנט, מביא בדרך כלל להתעניינות מצד הגולש – גם אם היא קצרה. לא מעט עסקים אשר ניסו להשתלב בשוק האינטרנטי בכוחות עצמם, נכשלו וזנחו את המטרה מכיוון שהתוכן שפרסמו לא היה רלוונטי מספיק עבור הגולשים שצפו בו או שהעיר אצלם קורנוטציות שליליות כשהתכנים פגעו בחברה מסוימת או פגעו בשם של מותג או חברה אהובה על ידי הצרכנים. על מנת לחסוך את אי הנעימויות הללו, חסכו זמן והזמינו דף נחיתה מסוגנן לעסק שלכם.
אז מהו דף נחיתה, למה הוא עוזר לי ואיך הוא קשור לפרסום תוכן לגולשים – על כך נסביר במאמר הבא.
דף נחיתה או באנגלית Landing Page, הוא דף אינטרנט יחיד (בניגוד לאתר אינטרנט שלם בעל דפים מרובים) המוקם ברוב המקרים על מנת שיגיעו אליו (״ינחתו בו״) מקישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים (ובפרט קישורים ממומנים), או על ידי הפנייה מחומר פרסומי מודפס או משודר כזה או אחר.
דף הנחיתה נועד בעיקר למקד את תשומת ליבם של הגולשים, שיהווה בדרך כלל את קהל היעד של אותו עסק, למסר ספציפי לצורך מכירת מוצר או מידע ולהניעו להמשך פעולה בדף בדרך של השארת פרטי יצירת קשר או קנייה ישירה דרך הדף. כשאנו מקימים דף נחיתה חשוב לזכור כי בכל מקרה מטרת דף הנחיתה לגרום למבקר להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש. ועלינו להתחשב בכך ולהתאימו הן בצורת הפרסום והן בצורת מיתוג הדף.

איך זה עוזר לי?

כיום תוכלו לראות לא מעט עסקים, חברות ואנשים פרטיים, השוכרים פרסום דרך גוגל כאשר היא מציבה את דף הנחיתה שלהם בהתאם למילת המפתח בהן בחרו. מה זאת אומרת? בואו נקח לדוגמה רואה חשבון. בתחום החשבונאות קיימים לא מעט אנשי מקצוע – שכירים, עצמאיים ואף חברות גדולות העוסקות בתחום. מה שמקשה על רואי חשבון בתחילת דרכם להתבלט. אך בתכונה מסוימת כגון אזור מגורים או מחיר זול יותר יתכן ויוכלו. לפיכך, תוכלו למצוא בחיפוש אחר רואי חשבון בגוגל תוצאות המסומנות בתגית AD לידם המכילות תכנים פרסומים מרואי חשבון בהתאם לאזור מגוריהם / למחירהם.

תוכן באמצעות דפי נחיתה

דפי הנחיתה יכולים לעזור לכל אחד באשר הוא לשדר מסר שיווקי וענייני לגולשים – במיוחד אם מפרסמים אותם בקמפיינים של גוגל. עליכם לדעת כי מאחורי כל דף נחיתה עומדת מחשבה וטרחה רבה של מקימי הדף על מציאת פתרון אסטרטגי להבליט את הלקוח בתכונה מסוימת מעל למתחריו.
אם אתם עדיין מהססים – צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת לכל הדעות!

השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם!