העסק שלך הוא המטרה שלנו

הפרקטיקה שלנו לגרום לעסק שלך להצליח באינטרנט מתחילה כאן

גרפים ודוחות

ברשותנו מערכת משוכללת שתאפשר לכם לעקוב אחר נתונים דמוגרפיים על האתר, הלקוחות וניהול המכירות שביצעתם לאחרונה

מעקבים

מעקב אחר נתוני האתר שלכם הוא דבר חשוב המאפשר לדעת אילו דברים צריך לשדרג ואילו פריטים לשנות.

פילוח שווקים

בכדי להגיע לקהל היעד העסקי שלך, תצטרך לבצע פילוח שווקים ולדעת אילו מוצרים הקהל שלך אוהב. דרכנו תוכל לקבל את השירות הזה 24 /7

ניהול משימות

תוסף ניהול המשימות שלנו מאפשר לכם לנהל משימות שתרצו או שיושבות על הראש שלכם ותאפשר לכם להרגע ולבטוח בנו שנעשה את העבודה כנדרש.

יעדים ומטרות

על מנת להגיע ליעדים, יש לקבוע מטרות. סתם זה אותו דבר. בשיתוף הפעולה איתנו תוכלו להגיע ליעדים שלא חלמתם עליהם אי פעם.

רישומי פעולות

רישום הפעולות שעשית לאחרונה מקנה לך שליטה על כל הצרכים שתצטרך ועל דברים שחסרו לך. באמצעות האתר, תקבל רישום פעולות תקין ומועיל.

אתר עסקי

"עסק שאינו מחזיק אתר אינטרנט מאבד נתח גדול מהשוק הפונטציאלי שלו". את העובדה הזו הבינו כבר רוב בעלי המקצוע והעסקים בישראל. כמעט כל יוזמה או פעילות צרכנית מתחילה במנועי החיפוש באינטרנט ומשם לאתרי החברות.
אם תרשמו היום "בניית אתרים לעסקים" תוכלו לקבל 701,000 תוצאות ממנוע החיפוש גוגל (לפחות ¾ הינם אתרים נפרדים – מה שאומר שהתחרות בתחום גבוהה) ולכן ניתן להסיק שכתוצאה מהמעבר לאינטרנט של בעלי העסקים נוצר ביקוש גבוה להקמת אתרים מצד בעלי עסקים מה שגרם להיצע גדול יותר של חברות ועסקים להקמת אתרים.
יש חברות המנסות לבנות את האתר באופן עצמאי בעזרת כלים שפותחו לשם כך, וחברות אחרות מעדיפות להשקיע, ולבנות אתר בעזרת חברה מומחית לבניית אתרים. עלות הקמתו של אתר עסקי מקצועי כרוכה בהשקעה כספית, והתמודדות עם ענייני עיצוב, רכישת טכנולוגיה, והתאמה אישית של מפרט האתר לצורכי החברה.אין זה משנה באיזו מהאפשרויות בחרה החברה, חובה לשמור על מספר עקרונות בסיסיים חשובים בתהליך בניית האתר, שלא כן התוצאה הסופית עשויה להפוך מהצלחה מסחררת לכישלון חרוץ.
הבעיה הנפוצה היא כי בעלי עסקים רבים מתייחסים אל האתר ככרטיס ביקור של העסק ולא יותר. אמנם בדומה לכרטיס הביקור שלכם, גם באתר עסקי חייבים להופיע בצורה בולטת תמונות, לוגואים ואמצעי מיתוג שונים של החברה על מנת לשדר לגולשים מסרים שיווקיים נסתרים שיגרמו לכך שהגולש יזכור את המסר השיווקי לאורך זמן. ניתן לעשות את זה בצורה של פרסומת קליטה לרדיו, סרטון שיווקי קצר וסיסמת דגל לעסק שלכם כגון: "אם לא מרוצים – לא משלמים".
לאתר עסקי יש שלושה תפקידים עיקריים:
מיתוג –כאשר אדם נכנס לאתר עסקי הפרטים הראשונים אליהם שם לב הגולש הם הצבעים, התמונות והעיצובים השונים של האתר. ככל שנתאים את העיצוב לקריאה נוחה ומעבר בין דפים בצורה נוחה עוד יותר נעודד בדרך כזו להמשיך לגלוש באתר ואף ליצור קשר.
מידע –אתר עסקי בשונה מאתר תדמיתי מכיל מעט יותר תוכן. באיזו צורה? בצורת שירותים חדשים, מאמרים מקצועיים, הוראות הפעלה למוצר, מידע אודות החברה והצוות מאחוריה וקטלוג מוצרים במידה ויש צורך בכך.
יצירת לידים –כמו כל האתר, המטרה הסופית היא שנקבל ליד, פנייה מלקוח פוטנציאלי ונתחיל לעבוד איתו. ניתן לאסוף אינפורציה מהגולשים בצורת הזמנות למוצרים ושירותים, פניות לשירות, רישום לדיוור אלקטרוני ועוד.
בDevelup, תוכלו לקבל אתר עסקי מושלם ממותג עבור העסק שלכם ולקבל מאות לידים באינטרנט. אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו!

 

קבע פגישה עוד היום

במסגרת הפגישה נערוך איפיון מקיף אודות העסק שלך ונחשוב ביחד כיצד ניתן לבנות במה ראויה עבורך, פגישת הייעוץ היא כמובן ללא עלות